به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    هارد اکسترنال توشیبا همانطور که از نام مدل آن مشخص است از نوع رومیزی است. این هارد را میتوانید در کنار کامپیوتر خود روی میز قرار دهید. طراحی زیبای هارد مدل Canvio for Desktop حتی سبب زیباتر شدن محیط کار شما خواهد شد. ابعاد این هارد نسبت به فضای حافظه‌ای که در اختیار شما قرار میدهد کوچک است.

     

    پس نگران اشغال قضای روی میز خود نباشید. این دستگاه را میتوانید بصورت ایستاده یا خوابیده قرار دهید. از مهمترین ویژگی های هارد اکسترنال توشیبا بدون فن بودن آن است. این ویژگی سبب میشود بدون هیچ سروصدایی قادر به استفاده از هارد در محیط های ساکت شوید.

     

    هارد اکسترنال توشیبا

    هارد اکسترنال توشیبا

    خصوصیات سخت‌افزاری هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio for Desktop

    از خصوصیات مهم هارد اکسترنال توشیبا استفاده از رابط USB 3.0 برای نقل و انتقال داده یا بکاپ‌گیری است. با استفاده از این رابط سرعت شما در انتقال و کپی فایل‌های بزرگ بسیار افزایش می‌یابد.

     

    هارد اکسترنال Canvio for Desktop به صورت‌ پیش‌فرض دارای فرمت NTFS است و به راحتی توسط کامپیوترهای ویندوزی شناسایی می‌شود. اگر از مک‌بوک اپل نیز استفاده میکنید هم می‌توانید با استفاده از درایور همراه این هارد، به راحتی از آن بهره ببرید. نرم‌افزار داخلی این هارد، از امکانات ویژه‌ای جهت بکاپ‌گیری برخوردار است.

     

    کاربر می‌تواند تعیین کند که قصد بکاپ‌گیری از تمام کامپیوتر را دارد یا فقط بخشی از پوشه‌ها. همچنین امکان بکاپ‌گیری ابری (Cloud) هم وجود دارد. نرم‌افزار داخلی هارد، بعنوان محافظ داده‌ها نیز عمل می‌کند و پس از تعیین رمز عبور، مانع از دسترسی غیرمجاز به فایل‌ها می‌شود. این هارد در ظرفیت‌های متفاوت از ۲ ترابایت تا ۶ ترابایت عرضه شده‌است.

     

    مشخصات فنی هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio for Desktop

    منبع تغذیه: آداپتور برق شهری

    سازگار با سیستم‌عامل‌های:Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7OS X 10.11, 10.10, 10.9, 10.8 with included NTFS driver for Mac

     

    اقلام همراه هارد دیسک: کابل USB 3.0. آداپتور برق. دفترچه راهنما. نرم‌افزار از قبل نصب شده NTI Backup Now EZ . نرم‌افزار از قبل نصب شده Tuxera NTFS for Mac

     

    سایر قابلیت‌ها

    امکان بکاپ‌گیری در سه حالت (تمام سیستم، بخشی از آن یا بکاپ‌گیری ابری Cloud

    قابلیت خاموش شدن خودکار برای ذخیره مصرف انرژی (Eco Power-Off)

     

    سایز هد:۵ اینچ

    سرعت انتقال داده‌ها:۵ گیگابیت بر ثانیه

     

    مقاوم در برابر آب: نیست

     

    مقاوم در برابر ضربه: نیست

     

    مقاوم در برابر شوک: نیست

     

    مقاوم در برابر لغزش: نیست

     

    مقاوم در برابر خش: نیست

     

    مقاوم در برابر گرد و غبار: نیست

     

    باتری: ندارد

     

    نشانگر LED: دارد

     

    مشخصات فیزیکی

    ابعاد:۵ × ۱۲۹٫۵ × ۱۶۷ میلی‌متر

    وزن:۱۰۰۰ گرم

     

    مشخصات فنی

    ظرفیت:۶ ترابایت

    نوع حافظه: دسکتاپ

     

    نوع اتصال: باسیم

     

    نوع رابط: USB 3.0

     

    قطعات هارد اکسترنال توشیبا

    پلاتر

     

    فیلتر

     

    مگنت بسیار قوی نئودینیم

     

    متوقف کننده HSA

     

    بازوی هد هارد

     

    اسلایدر هارد

     

    حافظه فریم‌ور

     

    حافظه کش

     

    بافر

     

    کنترلر موتور یا VCM

     

    سنسور شوک

     

    دیودهای TVS

     

    بورد هارد

     

    کانکتور برق

     

    کانکتور دیتا

     

    هد و دیسک

     

    آی‌سی MCU (Micro Controller Unit)

     

    آی‌سی پری آمپلیفایر یا پری آمپ

     

    واحد تعمیرات هارد اکسترنال توشیبا

    تیم حاضر در واحد تعمیر هارد توشیبا بدلیل سالها سابقه و برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات سازگار با این حوزه قادر به رفع تمامی اشکالات ریز و درست احتمالی در این دستگاه هستند. مشکلاتی مانند رفع بدسکتور هارد دیسک توشیبا، بازیابی اطلاعات هارد دیسک توشیبا در انواع هارد داخلی و اکسترنال، تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک.

     

    دارندگان این محصول می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات توشیبا و مراجعه به واحد تعمیرات هارد توشیبا از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

     

    منبع: هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio for Desktop

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 478

    تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A

    پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A بد نیست نگاهی به ویژگی‌های کلی این دستگاه و قابلیت‌های آن داشته باشیم. دستگاه کپی توشیباe-STUDIO 2309A  جزو دستگاه‌های کپی سیاه و سفید است که می‌تواند برای استفاده در مدارس، اداره ها، فروشگاه ها و شرکت ها مناسب باشد. دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A  علاوه بر کپی، برخوردار از قابلیت اسکن و پرینت نیز هست. علاوه بر قابلیتهای اسکن رنگی، کاربران این دستگاه می‌تواند از مزایای ذخیره مستقیم فایل های ذخیره شده روی USB نیز بهره‌مند شوند.

     

    از ویژگی های خاص این دستگاه حالت خواب خودکار و صرفه جویی در انرژی به صورت خودکار است. ظرفیت سینی این دستگاه کپی 250 برگ + 100 برگ است و تعداد کپی متوالی آن چیزی حدود 999 برگ است. در بخش‌های آتی برخی از شایع‌ترین اشکالات مرتبط با این دستگاه توضیح داده خواهد شد. شایان ذکر سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه از طریق تماس با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا قابل دریافت است.

     

    تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A

    تعمیر تخصصی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A

    تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A‌ از طریق تماس با نمایندگی توشیبا قابل دریافت است. کاربران این دستگاه می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت سرویس‌های تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A را ثبت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه عبارتند از:

     

    تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا

    درام دستگاه کپی قطعه‌ای به شدت حساس و آسیب‌پذیر است از این رو حتی با انگشتان نیز نباید به آن دست زده شود. این قطعه به دلیل حساسیت بالا نباید در معرض گرما و نور شدید قرار گیرد. در صورتی که کاربر به هر دلیل خود جهت تعویض OPC درام اقدام کند می‌بایست این کار را حتما در محیط بسیار کم نور انجام دهد. به علاوه میزان دمای محیط نیز باید متعادل باشد.

     

    هر درام دارای یک تیغه پاک کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنارمیزند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد فرآیند چاپ نیز با اشکال مواجه شده و خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده خواهد شد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه و سایر سرویس‌های تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A از طریق تماس با نمایندگی توشیبا قابل دریافت است.

     

    دولوپر دستگاه کپی توشیبا

    عموماً زمان تعویض دولوپر در غالب دستگاه های چاپ، توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. برخی از شرکت‌های سازنده دستگاه های چاپ، سیستمی را در دستگاه های کپی، پرینتر و … تعبیه کرده‌‌‌اند که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کند. به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود.

     

    در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، بهتر است سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با  با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A قابل دریافت است.

     

    تعمیر مین برد دستگاه کپی توشیبا

    مین برد در واقع همان قطعه‌ای است که وظیفه پردازش اطلاعات در دستگاه کپی را برعهده دارد. در روند چاپ، داده های مورد نیاز جهت پردازش در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. در صورت خرابی مین برد، عموماً عملکرد سایر قطعات هم دچار اختلال شده و روند چاپ دچار اشکال می‌گردد.

     

    در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A تماس بگیرید. تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه، منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر توسط کارشناسان این مرکز انجام می‌پذیرد.

     

    تعمیر کاغذکش دستگاه کپی توشیبا

    کاغذکش‌های موجود در دستگاه‌های کپی معمولا شامل کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی هستند. از میان این سه مورد، کاغذ کش داخلی دستگاه کپی، کاغذ را به سمت فیوزینگ هدایت می‌کند و کاغذکش خروجی، با پایان فرایند کپی، کاغذ را به سمت بیرون هدایت می‌کند.

     

    بدیهی است در صورت خرابی پیکاپ (کاغذکش)، دستگاه کپی امکان مکش کاغذ را نداشته و به تبع آن فرآیند چاپ انجام نخواهد شد. خوشبختانه خرابی کاغذکش کپی با اندک دستکاری، گردگیری و تغییر در تنظیمات قابل رفع است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A قابل دریافت است.

     

    تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A در محل

    تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A، به دلیل ابعاد بالای این دستگاه، غالباً به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی توشیبا وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، یعنی در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود نداشته باشد- کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کپی توشیبا را بر روی این دستگاه اِعمال می نمایند. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر کپی توشیبا در محل، از میان زبده ترین و خبره ترین کارشناسان تعمیر برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند.

     

    شما کاربران عزیز در صورت نیاز به استفاده از روش تعمیر دستگاه کپی توشیبا در محل  می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان تعمیر دستگاه کپی توشیبا در محل را به آدرس درج شده اعزام می دارند. توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.

     

    منبع: تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2309A

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 405

    هارد Canvio Basics یکی از هاردهای 2ترابایتی توشیبا است که در گروه هاردهای اکسترنال و قابل حمل قرار می‌گیرد. این مدل از هارد اکسترنال توشیبا داری رابط USB3.0 برای اتصال به کامپیوتر است. وجود چنین رابطی کمک کرده تا سرعت انتقال و جابجایی داده میان کامپیوتر و هارد Canvio Basics به اندازه چشمگیری افزایش یابد. ابعاد بسیار کوچک و وزن مناسب Canvio Basics باعث شده که کاربر به راحتی بتواند آن را جابجا و حمل کند.

     

    سایز هد تعبیه شده در این محصول، 2.5 اینچ است که در یک قاب پلاستیکی بسیار ساده قرار گرفته است. ماده بکاررفته در ساخت بدنه‌ی این محصول، پلاسیتک با کیفیت است. طراحی بدنه‌ی هارد Canvio Basics نیز ساده است تا با سلیقه‌ی اکثریت کاربران سازگار باشد. برای آگاهی کاربر از برقراری اتصال میان هارد و کامپیوتر، در قسمت بالایی این هارددیسک اکسترنال یک نشان‌گر LED قرار داده شده است.

     

    با برقراری اتصال میان دو دستگاه، این پراغ روشن می‌شود. اگر قصد خرید یک هارد اکسترنال را دارید، -با توجه به فروش بالا و محبوبیت این محصول،- احتمالاً هارد توشیبا Canvio Basics- گزینه مناسبی برای شما باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع می‌توانید مشخصات و قیمت هارد توشیبا Canvio Basics را در بخش‌های آتی مشاهده کنید.

     

    هارد توشیبا Canvio Basics

    مشخصات هارد توشیبا Canvio Basics

    ابعاد: 15 × 79 × 119 میلی‌متر

    وزن: 230 گرم

    ظرفیت: 2 ترابایت

    نوع حافظه: قابل حمل

    نوع اتصال: باسیم

    نوع رابط: USB 3.0

    سایز هد: 5 اینچ

    مقاوم در برابر آب: خیر

    مقاوم در برابر ضربه: خیر

    مقاوم در برابر شوک: خیر

    مقاوم در برابر لغزش: خیر

    مقاوم در برابر خش: خیر

    مقاوم در برابر گرد و غبار: خیر

    باتری: ندارد

    نشانگر LED: دارد

    منبع تغذیه: درگاه USB رایانه

    فروش و قیمت پرینتر چندکاره Toshiba E-STUDIO 225

    جهت اطلاع از قیمت هارد توشیبا Canvio Basics می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.

     

    قیمت حال حاضر این محصول (در دی ماه 1397) چیزی حدود 700 هزار تومان است. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا تخصصی‌ترین اطلاعات و مشاوره‌های مرتبط با انواع هارد اکسترنال را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارند. متقاضیان خرید هر یک از مدلهای هارد توشیبا و سایر محصولات این برند می‌توانند با حضور در نمایندگی فروش توشیبا، دستگاه مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های مورد نیاز، آن را خریداری نمایند.

     

    فروشگاه مرکزی توشیبا »

    تعمیرات هارد توشیبا Canvio Basics

    تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات هارد توشیبا  Canvio Basics و سایر مدلهای هارد توشیبا با حضور در نمایندگی توشیبا قابل دریافت است.

     

    خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر هارد اکسترنال منحصر به موردی خاص نیست و مواردی چون تعمیر مشکل عدم شناسایی هارد دیسک، تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده، تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید، تعمیر هارد دیسک با وجود بدسکتور، تعمیر هارد با پیغام فرمت دیسک، ریکاوری اطلاعات پاک شده انواع هارد، تعمیر هارد با برد سوخته، تعمیر هارد با مشکل کند بودن عملکرد، تعمیر هارد با مشکل فرم‌ویر بر اثر دستکاری و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

     

    تعمیرات هارد توشیبا »

    نمایندگی هارد توشیبا

    تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش هارد توشیبا با حضور در نمایندگی تعمیر هارد توشیبا قابل دریافت است. هارد تحویل داده شده به این مرکز، بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن، به یکی از پارتهای تعمیرات هارد سپرده می‌شود تا اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده گردد. (نوع اشکال پیش آمده در هارد، در واحد عیب‌یابی و تست هارد تشخیص داده شده و در سایر واحدهای تخصصی تعمیرات هارد مرتفع می‌گردد).

     

    برخی از پارت های موجود در مرکز تخصصی تعمیر هارد عبارتند از: واحد تعمیرات نرم افزاری هارد، واحد تعمیرات سخت افزاری هارد، واحد جراحی هارد، واحد تعمیر بدسکتوری هارد، واحد تعویض هارد، واحد بازیابی اطلاعات هارد و … .دارا بودن کلین روم های متعدد جهت جراحی هارد و بازیابی اطلاعات، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000، همکاری با تیمی از مجرب ترین کارشناسان بازیابی و ریکاوری اطلاعات و… برخی از ویژگی های مرکز تعمیرات هارد است که آنرا بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران ساخته است.

     

    منبع: هارد توشیبا Canvio Basics

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 403

    برد یخچال شارپ

    برد یخچال شارپ همان مدارات الکترونیکی است که دستورات لازم برای کارکرد درست یخچال را صادر می کند. در واقع برد یخچال در حکم مغز یخچال است و اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند.

     

    برد یخچال شارپ همه اتفاقاتی را که در یخچال می افتد، کنترل می کند؛ به عبارت بهتر و ساده تر هر چیزی که بر روی یخچال شارپ تاثیر می گذارد، مربوط به برد یا مادر برد یخچال است.  در مسیر تعمیر یخچال، شناسایی عیب و ایراد یخچال و اطمینان از سلامت برد یخچال شارپ، برای اجرای یک تعمیر اساسی و درست، لازم و ضروری است.

     

    برد یخچال شارپ

    کارایی برد یخچال شارپ

    با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدید به حوزه لوازم خانگی، همواره قطعات جدیدی جایگزین قطعات قبلی می شوند تا کارایی دستگاه و عمر آن را بالاتر ببرند. این مسئله در حوزه تولید یخچال نیز وجود دارد. تا جایی که امروزه با جایگزینی برد یخچال شارپ و مدارات الکترونیکی به جای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی رو به رو هستیم.

     

    در یخچال های جدید برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است و این جایگزینی به مصرف کمتر انرژی نیز کمک می کند. ترمیستور وظیفه گزارش دما را به برد الکترونیک در یخچال بر عهده دارد و مغز پردازشگر برد، طبق گزارش، برنامه لازم را صادر کند.

     

    مشکلات ناشی از خرابی برد یخچال شارپ

    چرخه یخ زدایی یخچال شارپ بیش از حد طولانی است

    فن موتور پر سروصدا است و به سرعت در حال تغییر سرعت است

    یخچال شارپ خنک نیست و صدای دائمی دارد

    تداخل تغییرات درجه حرارت ذوب و سرد شدن یخچال شارپ

    یخچال شارپ خنک نیست؛ هر دو فن کار می کند، ولی کمپرسور خاموش است

    یخچال شارپ خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند

    تعویض برد یخچال شارپ

    پس از اینکه خرابی در برد و اختلال عملکرد برد محرز شد، تصمیم اینکه بین دو گزینه تعمیر یا تعویض برد یخچال شارپ کدام بهتر و مناسب تر است، با تعمیرکار مربوطه است. بدیهی است که اگر شدت آسیب زیاد باشد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تنها گزینه روی میز، تعویض است.

     

    اما همواره باید دقت کنید که در فرایند تعویض برد یخچال شارپ از یک نمونه اورجینال و اصل استفاده کنید. مسئولیت این تعویض را هرگز بر عهده نگیرید و از یک مرکز مجاز و معتبر برای اجرای مراحل تعویض مدار الکترونیک یخچال شارپ کمک بگیرید.

     

    تعمیر برد یخچال شارپ

    با در نظر گرفتن اینکه یخچال های جدید از جمله یخچال شارپ، برد های تخصصی و پیشرفته تری دارند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت ها از جمله فن، کمپرسور، المنت، درب ها، یخساز ، سنسورها و … است، به همین دلیل تعمیر برد یخچال شارپ بسیار مهم و حیاتی است.

     

    بدیهی است اگر برد یخچال شارپ دچار مشکل و نقص فنی شود، باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید، در غیر این صورت دستگاه را دچار ایرادات پیچیده تر و سخت تری خواهید کرد تا جایی که جبران کردن آنها سخت ممکن یا نا ممکن خواهد بود.

     

    تعمیر یخچال فریزر شارپ

    یخچال یکی از محصولات کمپانی شارپ در حوزه لوازم خانگی است. این محصول امروزه از فناوری ها و تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای بهره برده است و کاربری آن را بسیار راحت تر و ساده تر نموده است. این محصول با کیفیت با وجود قدرت ساخت بالایی که دارد، باز هم احتمال خرابی و پیدایش اختلال در آن وجود دارد. هر چند که این اختلالات و ایرادات عمدتا به دلیل کاربری غلط کاربران است، اما به هر حال مواجه شدن با آنها دور از انتظار نیست.

     

    به همین  دلیل است که برای تعمیر یخچال فریز شارپ یک تعمیرگاه مستقل و مجهز را در نظر گرفته ایم تا کاربر بتواند با خیال راحت دستگاه معیوب خود را به تعمیرکاران ماهر و مجرب آن بسپارد و مطمئن باشد که دستگاه سالم خود را باز خواهد یافت.

     

    این مرکز از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر استفاده می کند. ضمانت نامه رسمی و کتبی کیفیت تعمیرات شارپ به کاربران خود ارائه می دهد و به طور کلی در کنار کاربر است تا مشکل او را مرتفع سازد.

    جهت کسب اطلاعات کاربردی در زمینه تعمیر یخچال شارپ به وب سایت نمایندگی یخچال شارپ مراجعه کنید. 

    منبع: برد یخچال شارپ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 407

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 72
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه